Sitä vaan ajattelin kertoa että kotona on kumman hiljaista sillä isosisko on lähtenyt ensimmäistä kertaa yökylään Lahteen Tarjamummille. Ihan iloisin mielin sisko lähti ja kuulemma hyvin on mennyt. Ei äiti tai iskä ole uskaltaneet jutella siskon kanssa puhelimessa ettei vaan siskolla tulisi ikävä mutta mummi kertoi että Essillä on ollut hauskaa. Tänään Essi tuleekin jo kotiin ja minusta se on tosi kivaa vaikka on tämä ollutkin aika luksusta kun se on ollut pois vähän aikaa. Minua ei kukaan ole ollut kiusaamassa ja tänäänkin nukuimme äidin kanssa yhteentoista aamupäivällä kun se ei ollut häiriköimässä :) Eilenkin kävimme äidin ja Olivian kanssa ihan rauhassa shoppailemassa ja minä sain uusia vaatteita. Ja ai niin: Maistoin muuten eilen ihan ensimmäistä kertaa ruokaa! Maissia ja perunaa. Oli se aika oudon makuista mutta mielenkiintoista! Vielä tuosta siskosta sen verran että on meillä ollut sitä oikeasti ihan hirmuisen ikävä. Melkein on ihan itkettänytkin. Ihanaa sisko kun tulet kotiin! T: Isla

783112.jpg

Essi lähdössä Lahteen ensimmäistä kertaa yökylään Tarjamummille ja Arille. Hei hei Essi! Hyvää matkaa!

783116.jpg

Olen jo niin iso tyttö että maistoin sosetta!! En oikein tiennyt miten suhtautua asiaan...

783119.jpg

Sain äidin jakamattoman huomion ja se oli ihanaa. Ostimme minulle tämän paidan sillä vihreä pukee minua punapäätä parhaiten :)

Haluamme toivottaa oikein hyvää 30-vuotis syntymäpäivää RINNALLE! ONNEA